یه عکس براتون میذارم تو ادامه مطلب !!!!

حتما برید ببینید !

حضور آقا فرهاد در کنسرت مازیار فلاحی !

اصلا به اطرافیانش توجه نکنید .

 خوش تیپ بود ، خیلی خوش تیپ تر شده !

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 13 مهر 1391 ا 22:15 نويسنده : مبینا ا

  بعد از حضور فرهاد مجیدی در منزل امیر قلعه نویی و تسلیت به او، امروز سایت باشگاه استقلال در مطلبی احساسی این ملاقات ویژه را بار دیگر به تصویر کشید:

۱-همه چیز از یک تماس تلفنی آغاز شد. به گزارش سایت باشگاه استقلال، دعوتی از سر دوستی و محبت و به پاس حرمت به رفاقت سالیان دور و نزدیک. اینچنین فرهاد مجیدی، دقایقی بعد به همراه فرزاد در طبقه چهارم ساختمان پرخاطره لارستان حاضر شدند. شماره ۷، اینچنین دعوت حاجی را با احترام و بی‌شرط و بدون بحثی می‌پذیرد تا این سه نفر راهی منزل امیر قلعه‌نوعی شوند. فرهاد در آن لحظات مشتاق دیدار با مربی خود بود و این در چهره غمگین و پیراهن مشکی‌اش کاملا هویدا است. فاصله‌ها کم می‌شوند و اینچنین موعد همدلی و عاشقی فرا می‌رسد.

 ۲- خانه غم دارد. خانه هنوز در شوک از دست رفتن مادری مهربان و یاری صمیمی است. حاجی با براداران مجیدی سر می‌رسند. صدای گریه در شباهنگام خانه، فرهاد را دگرگون می‌کند. او اما وارد می‌شود و لحظه‌ای بعد در آغوش امیر آرام می‌گیرد. جملاتی رد و بدل می شود، امیر تشکر می‌کند و فرهاد حضورش را وظیفه می‌داند. امیر هنوز گریه می‌کند، همچنان صدای هق هق او فضا را تحت تاثیر قرار می‌دهد. حاجی باز هم تلاش می‌کند آرامش کند، کاری که در شب قبلش هم انجام می‌داد. این شب، اما سر روز شدن ندارد.

 ۳- میهمانان می‌روند و می‌آیند. خانه پر می‌شود و خالی. لحظاتی بعد از این، فرهاد و فرزاد هم می‌روند. به درب خروجی که می‌رسند، حاجی از او تشکر می‌کند. پاسخ فرهاد این است که من از شما ممنونم که بانی خیر شدید. خدایش بیامرزد.

 


تاريخ : پنج شنبه 13 مهر 1391 ا 22:2 نويسنده : مبینا ا

 

با اينكه امير قلعه نوعي ضدِ تو مصاحبه كرد و پول پرست خوندت ولي بازم كينه اي به دل نگرفتي و براي مادره امير سياه پوشيدي و رفتي خونش تا بهش تسليت بگي و خودت رو در غمش شريك بدوني ...

حتي زودتر از دوستهاي جون جونيش از جمله بيگ زاده و اكبرپور و بائو و صادقي و ...

فرهاد خان با این کارش نشون داد مکتب ناصر خان چیه ! و این که بزرگی خودش رو نشون داد ...

 
 

 



هیییییییییییییییییییییییییییییییییی . . . آقا فرهاد واقعا تکی !!!
دیشب چه شبی بوده . . . 
خیلی سریع اتفاقات دیشب رفته facebook 
منم خیلی سریع کپی کردم اینجا !


تاريخ : پنج شنبه 13 مهر 1391 ا 11:1 نويسنده : مبینا ا

 

جام نیوز:فرهاد مجیدی در شبی که از فوتبال خداحافظی کرد به همراه پوریا پورسرخ به رستوران رفت. مجیدی که مانند علی کریمی رابطه خوبی با پورسرخ دارد با او بیرون رفت تا کمی حال و هوایش عوض شود.



تاريخ : چهار شنبه 12 مهر 1391 ا 19:9 نويسنده : مبینا ا

 فرهاد مجیدی پیراهن خود را فدای پول نکرد و به حرمت استقلال خداحافظی کرد. 

علی جباری افزود: فرهاد مجیدی از هم سن و سالهای خود که اکنون روي فوتبال ایران خیمه زده اند چیزی کم نداشت و تنها به حرمت هواداران و پیراهن استقلال خواست که در جای دیگری بازی کند و متاسفانه باشگاه استقلال بر این باور نبود که این بازیکن بزرگ دوباره جمع آبی پوشان پایتخت بازگردد و خوشا به حال فرهاد که حرمت پیراهني که دیگران آن را در گذشته حفظ نکردند و در تیم های دیگر از فوتبال خداحافظی کردند را نگه داشت. 
وی تصریح کرد: آنقدر که فرهاد مجیدی می توانست حلال مشکلات در استقلال باشد به نظر من هیچ بازیکنی دیگر نمی توانست این کار را انجام دهد و جدایی فریدون زندی از جمع آبی پوشان نیز نمی تواند در روند کنونی استقلالی ها خللی ایجاد کند.



تاريخ : چهار شنبه 12 مهر 1391 ا 19:5 نويسنده : مبینا ا

 حسن روشن مهاجم اسبق استقلال معتقد است خداحافظی فرهاد مجیدی یک تصمیم فوق‌العاده از سوی این بازیکن بود. 

روشن حرف‌هايش را در مورد خداحافظي مجيدي اينگونه آغاز مي‌كند: «اين خداحافظي عالي بود و فرهاد به خيلي‌ها، از جمله بازيكنان، مربيان و مديران درس داد. به هر حال خداحافظي در اين شرايط شجاعت مي‌خواست ولي او كار قشنگي انجام داد و يك تصميم به موقع گرفت.» 

مجيدي در قسمتي از نامه خداحافظي‌اش به اين موضوع اشاره كرده كه مثل بعضي‌ها نيست كه وقتي در استقلال حضور ندارند ذلت اين تيم را بخواهد. روشن در اين مورد مي‌گويد:« استقلالي‌هاي واقعي به هيچ عنوان ذلت اين تيم را نمي‌خواهند ولي خيلي‌ها خودشان را استقلالي مي‌دانند در حالي كه به خاطر 2 ريال از اين تيم مي‌روند و دوباره برمي‌گردند. يك استقلالي واقعي هر كجا كه باشد بايد براي تيم محبوبش آرزوي موفقيت داشته باشد. البته براي اين آقايان كه استقلالي واقعي نيستند خيلي اتفاقات رخ خواهد داد.» 

روشن در پاسخ به اين سوال كه آيا مجيدي مي‌تواند يك روز سرمربي استقلال شود می‌گوید: «او در بازيگري لياقت خودش را نشان داد و اگر بخواهد دنبال مربيگري برود ابتدا بايد در كلاس‌هاي مختلف شركت كند. بحث مربيگري با بازي كردن فرق دارد و حالا بايد ديد فرهاد آيا مي‌خواهد كه مربيگري كند يا خير.» 
برخي معتقدند بازيكناني مثل علي كريمي و مهدي مهدوي‌كيا هم بايد از فوتبال خداحافظي كنند. روشن در اين مورد مي‌گويد: «من معتقدم يك فوتباليست تا زماني بايد بازي كند كه از طرف تماشاگران و رسانه‌ها مورد آسيب و انتقاد قرار نگيرد. من قصد دخالت ندارم ولي فكر مي‌كنم بد نيست كه مهدوي‌كيا و كريمي هم اين تصميم را بگيرند. الان هر اتفاقي در فوتبال ما مي‌افتد تقصير را گردن بازيكنان قديمي مي‌اندازند و ديديد كه مدتي پيش وحيد هاشميان هم از فوتبال خداحافظي كرد.»



تاريخ : چهار شنبه 12 مهر 1391 ا 19:4 نويسنده : مبینا ا

 او به خاطر پول از استقلال نرفت/به فرهاد اتهام نزنید 

بعد از انتقادهای قلعه نویی از مجیدی، حالا سرمربی سابق استقلال به دفاع از این بازیکن پرداخته است. 

پرویز مظلومی می گوید دو سه روز است که آبادانی ها شب و روز با موبایلش تماس می گیرند. سرمربی سابق استقلال که این روزها بیکار است و تیم ندارد، جزو گزینه های سرمربیگری این تیم به شمار می رود. اما مظلومی می گوید: «فعلا که پیشنهادی نداده اند.» او اضافه می کند: «چند روزی است که دوستان زیادی از آبادان با من تماس گرفته اند. هر روز به من زنگ می زنند و می گویند چرا به آبادان نمی آیی؟»

پرویز مظلومی می گوید به خاطر نتایجی که در آبادان گرفته در این شهر محبوب است: «به هر حال من این تیم را از لیگ دسته اول به لیگ برتر آوردم.» مظلومی اضافه می کند: «دوستان آبادانی فکر می کنند نفت به من پیشنهاد داده ولی اصلا اینطور نیست. فکر می کنند من پیشنهاد باشگاه را رده کرده ام اما تا به حال کسی با من تماس گرفته. به من پیشنهادی نرسیده که بخواهم ردش کنم.»

آیا اگر به او پیشنهاد بدهند به نفت می رود؟ پاسخ مظلومی این است: «بالاخره باید شرایط مهیا شود. الان کار کردن در آبادان خیلی سخت شده ولی به هر حال وقتی اسم نفت پیش می آید، مردم و مسولان پشت این تیم قرار می گیرند. حمایت هایی که از این تیم می شود خوب است. اگر پیشنهاد برسد حتما به آن فکر می کنم.»

سرمربی سابق استقلال همچنین درباره خداحافظی فرهاد مجیدی می گوید: «به نظرم خداحافطی مجیدی از فوتبال زود بود. با توانایی که او داشت می توانست حداقل دو فصل دیگر بازی کند. به نظر فرهاد عجله کرد. کاش مجیدی می توانست با پیراهن استقلال خداحافظی کند ولی باز هم باید به نظرش احترام گذاشت. خودم به شخصه تلاش زیادی کردم نظرش را برگردانم اما نشد.»

او درباره تشویق فرهاد مجیدی و اینکه چرا نتوانست به استقلال بازگردد، توضیح می دهد: «فرهاد با سابقه درخشانی که در استقلال داشت میان هواداران محبوب بود و مردم هم دوستش داشتند. مجیدی برای پول استقلال را ترک نکرد و نباید او را به این کار متهم کرد.اگر مجیدی برای پول رفته بود این فصل هم پیشنهادهای خوبی داشت و اصلا به استقلال فکر نمی کرد.»



تاريخ : چهار شنبه 12 مهر 1391 ا 18:47 نويسنده : مبینا ا

 

اینم فرزندان خوش تیپ ترین فوتبالیست ایران !



تاريخ : سه شنبه 11 مهر 1391 ا 18:38 نويسنده : مبینا ا

       

دوست دارم آقا فرهاد !!!



تاريخ : سه شنبه 11 مهر 1391 ا 18:35 نويسنده : مبینا ا

 

 



تاريخ : یک شنبه 9 مهر 1391 ا 22:8 نويسنده : مبینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.