این نوشته از زبان یک خبرنگار پرسپولیسی نوشته شده !!!

 

فرهاد مجیدی از زبان یک پرسپولیسی :

خيلي دوست داشتم وقتي روي سكو تيفوسي هاي پرسپوليس به جاي بد و بيراه گفتن به فرهاد مجيدي ، داد ميزدم " آهاي فرهاد مجيدي " اما فرهاد يك بار آن هم زماني كه تازه ستاره شده بود با استقلالي شدنش در دقيقه 90 و دور زدن پرسپوليس داغ به دلمان گذاشته بود ، بعد ها هم با گل هايي كه روانه دروازه مان كرد و اين آخر سري هم با نشان دادن عدد 4 در بازي با الغرافه.

اما او چه ما مي خواستيم و چه نمي خواستيم ، ستاره تمام نشدني اين سال هاي فوتبال ايران بود.. ستاره اي كه هيچ وقت تيم ملي قدرش را ندانست. عدم حضورش در تيم ملي براي من بشخصه خيلي سخت بود ، چون اينجا تنها جايي بود كه مي توانستم درو از رنگ ها و با توجيه بازي ملي و اين طور حرف ها بروم استاديوم و داد بزنم " آهاي فرهاد مجيدي " حسرتي كه در همه اين سال ها بلاژ ، برانكو ، امير قلعه نويي ، علي دايي ، افشين قطبي و.. بر دلم گذاشتند.همه كساني كه خودشان با دست خودشان تيمشان رااز داشتن ستاره اي بلامنازع محروم كردند ، تا خيلي ها كه حتي ناخن فرهاد هم نمي شدند در تيم ملي فيكس بازي كنند.

حالا مجيدي از فوتبال خداحافظي كرد ، آن هم در روزگاري كه سكو هاي آبي را به تسخير خود در آورده ، او كه به راحتي مي توانست يك فصل ديگر راهم براي تيم محبوبش بازي كند ، خداحافظي در اوج را به حضور نصفه و نيمه اش در كنار قلعه نويي ترجيح داد تا خاطره حماسه سازي هايش براي همه آبي ها جاودانه شود . 

او براي ما قرمز هاي تيفوسي اما بازيكن منفوري بود ، بازيكني كه ميخواستيم همه دق و دلي هايمان را سر او بريزيم ، ولي با همه اين نفرت انگار همه ما تيفوسي ها يك جوري دوستش هم داشتيم ، سرش فرياد ميكشيديم و بد و بيراه نثارش ميكرديم ، نه بخاطر اين كه به تيم محبوبمان گل زده بود..نه ، ماجرا پيچيده تر از اين حرفا بود . ما به او بد وبيراه ميگفتيم چون ته دلمان به همه استقلالي ها حسوديمان ميشد كه در نوك پيشاني خط حمله شان بازيكني دارند به نام " فرهاد مجيدي " ، همان پستي كه سال هاست در پرسپوليس محبوبمان در اختيار تعدادي بازيكن بي ريشه و بي كيفيت افتاده. ما به فرهاد حسودي مان مي شد ،چون هيچ زماني حتي در دوراني كه در اوج بود و امير قلعه نويي او را روي نيمكت پيچ و مهره كرد ، آرامش تيم را بهم نريخت. فرهاد اسطوره آبي هاست ;  چه خوب طي سال هاي اخير كه پاي او به گل زدن به پرسپوليس باز شده بود ، با گل هاي او به آبي ها باختيم...

 

وحید سعیدی - همشهري جوان

من با تمام وجود ميگم :

  آهاي فرهاد مجيدي 

 



تاريخ : شنبه 22 مهر 1391 ا 18:10 نويسنده : مبینا ا

 

 فرهاد مجیدی بعد از دیدار با قلعه نویی و تسلیت گفتن درگذشت مادرش ، تهران را به مقصد لندن ترک کرد. سایت گل که دیروز از احتمال بازگشت مجیدی به استقلال بعد از ملاقات با قلعه نویی خبر داده بود ، نوشت مجیدی به لندن رفته است. مجیدی از 4 ماه قبل برای حضور در دوره پیشرفته مربیگری در لیدز ثبت نام کرده بود و حالا بعد از وداع با فوتبال راهی این دوره نسبتا طولانی شده تا در بازگشت به ایران بتواند مربیگری را شروع کند. مجیدی سفرش را بعد از اتفاقات اخیری که در زندگی قلعه نویی افتاد ، پیش انداخت و نماند تا به برنامه 90 برود. او پیش از این قصد داشت در هفته پیش رو به برنامه عادل فردوسی پور برود اما بعد از آشتی کنان با قلعه نویی ، تصمیم گرفت تا برود و دورانی جدید را تجربه کند. او در صورت طی مدارج مربیگری ، یکی از کاندیداهای اصلی نیمکت اصلی استقلال در دو سال آینده می شود.



تاريخ : چهار شنبه 19 مهر 1391 ا 14:50 نويسنده : مبینا ا

 یه عکس براتون میذارم تو ادامه مطلب !!!!

حتما برید ببینید !

حضور آقا فرهاد در کنسرت مازیار فلاحی !

اصلا به اطرافیانش توجه نکنید .

 خوش تیپ بود ، خیلی خوش تیپ تر شده !

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 13 مهر 1391 ا 22:15 نويسنده : مبینا ا

  بعد از حضور فرهاد مجیدی در منزل امیر قلعه نویی و تسلیت به او، امروز سایت باشگاه استقلال در مطلبی احساسی این ملاقات ویژه را بار دیگر به تصویر کشید:

۱-همه چیز از یک تماس تلفنی آغاز شد. به گزارش سایت باشگاه استقلال، دعوتی از سر دوستی و محبت و به پاس حرمت به رفاقت سالیان دور و نزدیک. اینچنین فرهاد مجیدی، دقایقی بعد به همراه فرزاد در طبقه چهارم ساختمان پرخاطره لارستان حاضر شدند. شماره ۷، اینچنین دعوت حاجی را با احترام و بی‌شرط و بدون بحثی می‌پذیرد تا این سه نفر راهی منزل امیر قلعه‌نوعی شوند. فرهاد در آن لحظات مشتاق دیدار با مربی خود بود و این در چهره غمگین و پیراهن مشکی‌اش کاملا هویدا است. فاصله‌ها کم می‌شوند و اینچنین موعد همدلی و عاشقی فرا می‌رسد.

 ۲- خانه غم دارد. خانه هنوز در شوک از دست رفتن مادری مهربان و یاری صمیمی است. حاجی با براداران مجیدی سر می‌رسند. صدای گریه در شباهنگام خانه، فرهاد را دگرگون می‌کند. او اما وارد می‌شود و لحظه‌ای بعد در آغوش امیر آرام می‌گیرد. جملاتی رد و بدل می شود، امیر تشکر می‌کند و فرهاد حضورش را وظیفه می‌داند. امیر هنوز گریه می‌کند، همچنان صدای هق هق او فضا را تحت تاثیر قرار می‌دهد. حاجی باز هم تلاش می‌کند آرامش کند، کاری که در شب قبلش هم انجام می‌داد. این شب، اما سر روز شدن ندارد.

 ۳- میهمانان می‌روند و می‌آیند. خانه پر می‌شود و خالی. لحظاتی بعد از این، فرهاد و فرزاد هم می‌روند. به درب خروجی که می‌رسند، حاجی از او تشکر می‌کند. پاسخ فرهاد این است که من از شما ممنونم که بانی خیر شدید. خدایش بیامرزد.

 


تاريخ : پنج شنبه 13 مهر 1391 ا 22:2 نويسنده : مبینا ا

 

با اينكه امير قلعه نوعي ضدِ تو مصاحبه كرد و پول پرست خوندت ولي بازم كينه اي به دل نگرفتي و براي مادره امير سياه پوشيدي و رفتي خونش تا بهش تسليت بگي و خودت رو در غمش شريك بدوني ...

حتي زودتر از دوستهاي جون جونيش از جمله بيگ زاده و اكبرپور و بائو و صادقي و ...

فرهاد خان با این کارش نشون داد مکتب ناصر خان چیه ! و این که بزرگی خودش رو نشون داد ...

 
 

 



هیییییییییییییییییییییییییییییییییی . . . آقا فرهاد واقعا تکی !!!
دیشب چه شبی بوده . . . 
خیلی سریع اتفاقات دیشب رفته facebook 
منم خیلی سریع کپی کردم اینجا !


تاريخ : پنج شنبه 13 مهر 1391 ا 11:1 نويسنده : مبینا ا

 

جام نیوز:فرهاد مجیدی در شبی که از فوتبال خداحافظی کرد به همراه پوریا پورسرخ به رستوران رفت. مجیدی که مانند علی کریمی رابطه خوبی با پورسرخ دارد با او بیرون رفت تا کمی حال و هوایش عوض شود.



تاريخ : چهار شنبه 12 مهر 1391 ا 19:9 نويسنده : مبینا ا

 فرهاد مجیدی پیراهن خود را فدای پول نکرد و به حرمت استقلال خداحافظی کرد. 

علی جباری افزود: فرهاد مجیدی از هم سن و سالهای خود که اکنون روي فوتبال ایران خیمه زده اند چیزی کم نداشت و تنها به حرمت هواداران و پیراهن استقلال خواست که در جای دیگری بازی کند و متاسفانه باشگاه استقلال بر این باور نبود که این بازیکن بزرگ دوباره جمع آبی پوشان پایتخت بازگردد و خوشا به حال فرهاد که حرمت پیراهني که دیگران آن را در گذشته حفظ نکردند و در تیم های دیگر از فوتبال خداحافظی کردند را نگه داشت. 
وی تصریح کرد: آنقدر که فرهاد مجیدی می توانست حلال مشکلات در استقلال باشد به نظر من هیچ بازیکنی دیگر نمی توانست این کار را انجام دهد و جدایی فریدون زندی از جمع آبی پوشان نیز نمی تواند در روند کنونی استقلالی ها خللی ایجاد کند.



تاريخ : چهار شنبه 12 مهر 1391 ا 19:5 نويسنده : مبینا ا

 حسن روشن مهاجم اسبق استقلال معتقد است خداحافظی فرهاد مجیدی یک تصمیم فوق‌العاده از سوی این بازیکن بود. 

روشن حرف‌هايش را در مورد خداحافظي مجيدي اينگونه آغاز مي‌كند: «اين خداحافظي عالي بود و فرهاد به خيلي‌ها، از جمله بازيكنان، مربيان و مديران درس داد. به هر حال خداحافظي در اين شرايط شجاعت مي‌خواست ولي او كار قشنگي انجام داد و يك تصميم به موقع گرفت.» 

مجيدي در قسمتي از نامه خداحافظي‌اش به اين موضوع اشاره كرده كه مثل بعضي‌ها نيست كه وقتي در استقلال حضور ندارند ذلت اين تيم را بخواهد. روشن در اين مورد مي‌گويد:« استقلالي‌هاي واقعي به هيچ عنوان ذلت اين تيم را نمي‌خواهند ولي خيلي‌ها خودشان را استقلالي مي‌دانند در حالي كه به خاطر 2 ريال از اين تيم مي‌روند و دوباره برمي‌گردند. يك استقلالي واقعي هر كجا كه باشد بايد براي تيم محبوبش آرزوي موفقيت داشته باشد. البته براي اين آقايان كه استقلالي واقعي نيستند خيلي اتفاقات رخ خواهد داد.» 

روشن در پاسخ به اين سوال كه آيا مجيدي مي‌تواند يك روز سرمربي استقلال شود می‌گوید: «او در بازيگري لياقت خودش را نشان داد و اگر بخواهد دنبال مربيگري برود ابتدا بايد در كلاس‌هاي مختلف شركت كند. بحث مربيگري با بازي كردن فرق دارد و حالا بايد ديد فرهاد آيا مي‌خواهد كه مربيگري كند يا خير.» 
برخي معتقدند بازيكناني مثل علي كريمي و مهدي مهدوي‌كيا هم بايد از فوتبال خداحافظي كنند. روشن در اين مورد مي‌گويد: «من معتقدم يك فوتباليست تا زماني بايد بازي كند كه از طرف تماشاگران و رسانه‌ها مورد آسيب و انتقاد قرار نگيرد. من قصد دخالت ندارم ولي فكر مي‌كنم بد نيست كه مهدوي‌كيا و كريمي هم اين تصميم را بگيرند. الان هر اتفاقي در فوتبال ما مي‌افتد تقصير را گردن بازيكنان قديمي مي‌اندازند و ديديد كه مدتي پيش وحيد هاشميان هم از فوتبال خداحافظي كرد.»



تاريخ : چهار شنبه 12 مهر 1391 ا 19:4 نويسنده : مبینا ا

 او به خاطر پول از استقلال نرفت/به فرهاد اتهام نزنید 

بعد از انتقادهای قلعه نویی از مجیدی، حالا سرمربی سابق استقلال به دفاع از این بازیکن پرداخته است. 

پرویز مظلومی می گوید دو سه روز است که آبادانی ها شب و روز با موبایلش تماس می گیرند. سرمربی سابق استقلال که این روزها بیکار است و تیم ندارد، جزو گزینه های سرمربیگری این تیم به شمار می رود. اما مظلومی می گوید: «فعلا که پیشنهادی نداده اند.» او اضافه می کند: «چند روزی است که دوستان زیادی از آبادان با من تماس گرفته اند. هر روز به من زنگ می زنند و می گویند چرا به آبادان نمی آیی؟»

پرویز مظلومی می گوید به خاطر نتایجی که در آبادان گرفته در این شهر محبوب است: «به هر حال من این تیم را از لیگ دسته اول به لیگ برتر آوردم.» مظلومی اضافه می کند: «دوستان آبادانی فکر می کنند نفت به من پیشنهاد داده ولی اصلا اینطور نیست. فکر می کنند من پیشنهاد باشگاه را رده کرده ام اما تا به حال کسی با من تماس گرفته. به من پیشنهادی نرسیده که بخواهم ردش کنم.»

آیا اگر به او پیشنهاد بدهند به نفت می رود؟ پاسخ مظلومی این است: «بالاخره باید شرایط مهیا شود. الان کار کردن در آبادان خیلی سخت شده ولی به هر حال وقتی اسم نفت پیش می آید، مردم و مسولان پشت این تیم قرار می گیرند. حمایت هایی که از این تیم می شود خوب است. اگر پیشنهاد برسد حتما به آن فکر می کنم.»

سرمربی سابق استقلال همچنین درباره خداحافظی فرهاد مجیدی می گوید: «به نظرم خداحافطی مجیدی از فوتبال زود بود. با توانایی که او داشت می توانست حداقل دو فصل دیگر بازی کند. به نظر فرهاد عجله کرد. کاش مجیدی می توانست با پیراهن استقلال خداحافظی کند ولی باز هم باید به نظرش احترام گذاشت. خودم به شخصه تلاش زیادی کردم نظرش را برگردانم اما نشد.»

او درباره تشویق فرهاد مجیدی و اینکه چرا نتوانست به استقلال بازگردد، توضیح می دهد: «فرهاد با سابقه درخشانی که در استقلال داشت میان هواداران محبوب بود و مردم هم دوستش داشتند. مجیدی برای پول استقلال را ترک نکرد و نباید او را به این کار متهم کرد.اگر مجیدی برای پول رفته بود این فصل هم پیشنهادهای خوبی داشت و اصلا به استقلال فکر نمی کرد.»



تاريخ : چهار شنبه 12 مهر 1391 ا 18:47 نويسنده : مبینا ا

 

اینم فرزندان خوش تیپ ترین فوتبالیست ایران !



تاريخ : سه شنبه 11 مهر 1391 ا 18:38 نويسنده : مبینا ا

       

دوست دارم آقا فرهاد !!!



تاريخ : سه شنبه 11 مهر 1391 ا 18:35 نويسنده : مبینا ا

 

 



تاريخ : یک شنبه 9 مهر 1391 ا 22:8 نويسنده : مبینا ا

آهای فرهاد مجیدی . . . اسطوره شدی !

آهای فرهاد مجیدی بازی تو آرزوی هر فوتبال دوستی بود . . .

آهای فرهاد مجیدی هر آنکه اس اسی است تو را فرا می خواند . . .

آهای فرهاد مجیدی تو آرزوی هر مربی بودی . . . 

رمز موفقیت کاپیتان در زندگی سالم و رعایت اصول اخلاقی بود . آنها که می شناسندش اذعان دارند که حتی این اواخر که تیم نداشت دویدن سخرگاهی و خواب قبل از ساعت  10 را انجام می داد . این رمز موفقیت فوتبالیستی بود که در بالای 30 سالگی از جوانان تیم ملی کشورش سرتر و جنگنده تر بود !

در این اواخر که احساس کرد ممکن است از اسم او مانعی بر سر موفقیت و قهرمانی استقلال سو استفاده شود ، عشقش یعنی فوتبال را کنار گذاشت .این کار او مسبوش به سابقه نزدیک است . فراموش نکرده ایم بار اول این جسارت را در تیم ملی کشورش انجام داد و خودش را قربانی کرد . . . 

آری با آنکه به ظاهر رفته ولی به فکر سربلندی تیمش است .

آهای فرهاد مجیدی به راستی تو خورشیدی ولی غروب نداری . . . 

کاپیتانی که با خداحافظی اش داغی بزرگ و بی مرهم بر دل اردوگاه رقیب گذاشت تا بر روی سکوهای مقابل به احترامش سکوت کنند !

آهای فرهاد مجیدی . . . به اسطوره تبدیل شدی !

 



تاريخ : شنبه 8 مهر 1391 ا 18:15 نويسنده : مبینا ا

 بسم الله الرحمن الرحیم

هواداران عزيز

 

وقتي 15 سال پيش به تيم محبوبم استقلال پيوستم ، هرگز تصور نمي کردم روزي با حمايت هواداران پر شور و دوست داشتني آبي دل استقلالي به جايگاه کنوني ام رسيده که در آستانه 36 سالگي ، هنوز با تمام وجود و با ذره ذره توانم براي هواداران بتوانم به ميدان بروم.

بازيکن و کاپيتان استقلال بودن ، افتخاري است که براي " فرهاد مجيدي" فراموش شدني نيست . بازي کردن در تيمي که بزرگاني چون شادروان ناصر حجازي ، علي جباري و حسن روشن روزگاري در آن عضويت داشتند يا پوشيدن پيراهن شماره 7 که در گذشته بر تن تکنيکي ترين بازيکن آسيا " مجيد نامجو مطلق " بوده يا بستن بازوبندي که بر دستان ستارگاني چون برادران بياني و جواد زرينچه بوده براي " فرهاد " فرزند کوچک خانواده بزرگ استقلال مايه اعتبار و افتخار است.

در اين مدت در شادي و غم هاي زيادي با هواداران عزيز سهيم بوده ام . با شادي هوادار خنديدم و با گريه آنها اشک ريختم. پيروزي هاي دربي، جشن قهرماني هاي ليگ برتر و جام حذفي، شکست ها و از همه غم انگيز تر از دست دادن اسطوره تاريخ باشگاه استقلال ناصرخان حجازي هيچگاه از خاطرم نمي رود. روز تلخي براي من و هواداران بود.

با عنايت خداوند متعال ، حمايت هواداران و لطف نام بزرگ و پيراهن آبي" استقلال" به آرزوهاي مادي و معنوي خويش رسيده ام و مانند آقاياني که با خودخواهي ، همواره استقلال را مديون خود مي دانند يا در نبود خود ذلت استقلال را آرزو مي کنند، فکر نمي کنم. هر چه دارم از استقلال و هوادارانش است و هر کجا که باشم براي سربلندي استقلال تلاش خواهم کرد اما امروز، پس از تحمل و سپري کردن روزهاي سخت و فرا رسيدن روزهاي آبي رنگ زندگي ورزشي ام، مي خواهم سخت ترين تصميم زندگي ام را براي هواداران بازگو کنم.

طرفداران دوست داشتني

بر حسب صبر و تعصب تا به امروز سکوت کردم (حتي در روزهايي که در اوج آمادگي و بنا به سليقه فني ! نيمکت نشين بودم صحبتي نکردم تا آرامش تيم و مجموعه استقلال برهم نخورد) و براي اثبات خويش تلاش و مبارزه کردم اما امروز وقتي مي شنوم که آقايان عامل ناکامي تيم را تشويق فرهاد مجيدي توسط هواداران خونگرم استقلال مي دانند برايم تاسف آور است. قطعا روزي با وجود و حضورم براي سربلندي استقلال تلاش کردم اما اين روزها اتفاقاتي افتاد و صحبتهايي شنيدم که به اين نتيجه رسيدم بايد برخلاف ميل باطني ام از فوتبال خداحافظي کنم.

عليرغم پيشنهادات بسيار از تيمهاي داخلي از ابتداي فصل تاکنون ، نتوانستم در ايران پيراهني جز پيراهن آبي بپوشم و بسيار مايل بودم با حضور در تيم محبوبم استقلال به همراه ديگر بازيکنان بتوانم با جام قهرماني ليگ و حذفي را فتح کنم و در نهايت با پيراهن استقلال از ميادين فوتبال براي هميشه خداحافظي کنم که اين امکان فراهم نشد وگويا تقدير براي من اين چنين بود.

هر کجا که باشم خود را سرباز استقلال مي دانم و اميدوارم در آينده ، در کسوت هاي ديگر بتوانم دين خود به هواداران پرشور استقلال را با کسب جام هاي متعدد ، ادا نمايم.

در اين جا لازم مي دانم از کليه مديران، کارشناسان ، مربيان ، بازيکنان ، کادر پزشکي ، تدارکات ، پشتيباني تيم و نيز ارباب جرايد که در ادوار مختلف ، اسباب زحمت آنها را فراهم نمودم ، سپاسگزاري نمايم.

در پايان ، از هواداران متعصب و دوست داشتني استقلال که همواره در سرما و گرما مرا مورد حمايت و تشويق خويش قرار داده ، صميمانه قدرداني کرده و اميدوارم عذر "جدايي ناخواسته" سرباز خويش را پذيرا باشند.

بي گمان هيچگاه خود را از استقلال جدا ندانسته و الطاف ، حمايت ها و تشويق هاي هواداران پر شور و فهيم استقلال از خاطره ام پاک نخواهد شد و هر جا که باشم براي موفقيت آنها دعا خواهم کرد.

به اميد قهرماني استقلال در مسابقات داخلي و بين المللي و سرافرازي و تندرستي هواداران عزيز

انشاءا…


برادر کوچک شما

فرهاد مجيدي 


 

 



تاريخ : شنبه 8 مهر 1391 ا 18:3 نويسنده : مبینا ا

 هواداران تيم استقلال، از شرايط اين تيم رضايت ندارند و خواستار تغيير وضعيت هستند و در اين ميان آنها از ميان مهاجماني که در تيم حضور دارند، و نامشان باري حضور در تيم مطرح است تنها خواستار فرهاد مجيدي هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شرايط در تيم استقلال با وضعيت متفاوتي روبروست زيرا هواداران از امير قلعه نوعي دلخور هستند که با حضور فرهاد مجيدي مخالفت کرده است و اين موضوع عاملي است که هواداران تيم دراين مورد وارد عمل شدند و نامه ي را به باشگاه استقلال، ارسال کردند که مبني بر اعتراض به شرايط موجود است.

استقلالي ها معتقدند که فرهاد مجيدي بايد به تيم بازگردد و تيم همراه وي به مقام مناسبي در ليگ برسد.

گفتني است، عده اي از هواداران تيم استقلال معتقدند که شرايط بايد طور ديگري پيش برود زيرا حضور فرهاد مجيدي در اين تيم خواست هواداران تيم استقلال است و آنها اعلام کردند که در صورتي خواستار رسيدن استقلال به مقام مناسب هستند که اين تيم از حضور فرهاد مجيدي بهره ببرد و اين بازيکن در استقلال حضور داشته باشد و تيم را همراهي کند.

شايان ذکر است، نامه هواداران تيم استقلال به مدير عامل تيم رسيده است و فتح اله زاده اعلام کرده است که اين حرف وحديثها و مطرح شدن، خواسته برخي هواداران تنها عاملي است که استقلال وارد حاشيه شود و هواداران بايد به عقيده و نظر امير قلعه نوعي در تيم به عنوان نفر اول قادر فني استقلال احترام بگذارند.

گفتني است، هواداران تيم استقلال با برخورد و لحن نامه ي که ارسال کردند، مدير عامل تيم را دچار مشکل کردند و وي نگران وضعيت شده است.



تاريخ : چهار شنبه 5 مهر 1391 ا 21:17 نويسنده : مبینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.