آهای فرهاد مجیدی . . . اسطوره شدی !

آهای فرهاد مجیدی بازی تو آرزوی هر فوتبال دوستی بود . . .

آهای فرهاد مجیدی هر آنکه اس اسی است تو را فرا می خواند . . .

آهای فرهاد مجیدی تو آرزوی هر مربی بودی . . . 

رمز موفقیت کاپیتان در زندگی سالم و رعایت اصول اخلاقی بود . آنها که می شناسندش اذعان دارند که حتی این اواخر که تیم نداشت دویدن سخرگاهی و خواب قبل از ساعت  10 را انجام می داد . این رمز موفقیت فوتبالیستی بود که در بالای 30 سالگی از جوانان تیم ملی کشورش سرتر و جنگنده تر بود !

در این اواخر که احساس کرد ممکن است از اسم او مانعی بر سر موفقیت و قهرمانی استقلال سو استفاده شود ، عشقش یعنی فوتبال را کنار گذاشت .این کار او مسبوش به سابقه نزدیک است . فراموش نکرده ایم بار اول این جسارت را در تیم ملی کشورش انجام داد و خودش را قربانی کرد . . . 

آری با آنکه به ظاهر رفته ولی به فکر سربلندی تیمش است .

آهای فرهاد مجیدی به راستی تو خورشیدی ولی غروب نداری . . . 

کاپیتانی که با خداحافظی اش داغی بزرگ و بی مرهم بر دل اردوگاه رقیب گذاشت تا بر روی سکوهای مقابل به احترامش سکوت کنند !

آهای فرهاد مجیدی . . . به اسطوره تبدیل شدی !

 



تاريخ : شنبه 8 مهر 1391 ا 18:15 نويسنده : مبینا ا

 بسم الله الرحمن الرحیم

هواداران عزيز

 

وقتي 15 سال پيش به تيم محبوبم استقلال پيوستم ، هرگز تصور نمي کردم روزي با حمايت هواداران پر شور و دوست داشتني آبي دل استقلالي به جايگاه کنوني ام رسيده که در آستانه 36 سالگي ، هنوز با تمام وجود و با ذره ذره توانم براي هواداران بتوانم به ميدان بروم.

بازيکن و کاپيتان استقلال بودن ، افتخاري است که براي " فرهاد مجيدي" فراموش شدني نيست . بازي کردن در تيمي که بزرگاني چون شادروان ناصر حجازي ، علي جباري و حسن روشن روزگاري در آن عضويت داشتند يا پوشيدن پيراهن شماره 7 که در گذشته بر تن تکنيکي ترين بازيکن آسيا " مجيد نامجو مطلق " بوده يا بستن بازوبندي که بر دستان ستارگاني چون برادران بياني و جواد زرينچه بوده براي " فرهاد " فرزند کوچک خانواده بزرگ استقلال مايه اعتبار و افتخار است.

در اين مدت در شادي و غم هاي زيادي با هواداران عزيز سهيم بوده ام . با شادي هوادار خنديدم و با گريه آنها اشک ريختم. پيروزي هاي دربي، جشن قهرماني هاي ليگ برتر و جام حذفي، شکست ها و از همه غم انگيز تر از دست دادن اسطوره تاريخ باشگاه استقلال ناصرخان حجازي هيچگاه از خاطرم نمي رود. روز تلخي براي من و هواداران بود.

با عنايت خداوند متعال ، حمايت هواداران و لطف نام بزرگ و پيراهن آبي" استقلال" به آرزوهاي مادي و معنوي خويش رسيده ام و مانند آقاياني که با خودخواهي ، همواره استقلال را مديون خود مي دانند يا در نبود خود ذلت استقلال را آرزو مي کنند، فکر نمي کنم. هر چه دارم از استقلال و هوادارانش است و هر کجا که باشم براي سربلندي استقلال تلاش خواهم کرد اما امروز، پس از تحمل و سپري کردن روزهاي سخت و فرا رسيدن روزهاي آبي رنگ زندگي ورزشي ام، مي خواهم سخت ترين تصميم زندگي ام را براي هواداران بازگو کنم.

طرفداران دوست داشتني

بر حسب صبر و تعصب تا به امروز سکوت کردم (حتي در روزهايي که در اوج آمادگي و بنا به سليقه فني ! نيمکت نشين بودم صحبتي نکردم تا آرامش تيم و مجموعه استقلال برهم نخورد) و براي اثبات خويش تلاش و مبارزه کردم اما امروز وقتي مي شنوم که آقايان عامل ناکامي تيم را تشويق فرهاد مجيدي توسط هواداران خونگرم استقلال مي دانند برايم تاسف آور است. قطعا روزي با وجود و حضورم براي سربلندي استقلال تلاش کردم اما اين روزها اتفاقاتي افتاد و صحبتهايي شنيدم که به اين نتيجه رسيدم بايد برخلاف ميل باطني ام از فوتبال خداحافظي کنم.

عليرغم پيشنهادات بسيار از تيمهاي داخلي از ابتداي فصل تاکنون ، نتوانستم در ايران پيراهني جز پيراهن آبي بپوشم و بسيار مايل بودم با حضور در تيم محبوبم استقلال به همراه ديگر بازيکنان بتوانم با جام قهرماني ليگ و حذفي را فتح کنم و در نهايت با پيراهن استقلال از ميادين فوتبال براي هميشه خداحافظي کنم که اين امکان فراهم نشد وگويا تقدير براي من اين چنين بود.

هر کجا که باشم خود را سرباز استقلال مي دانم و اميدوارم در آينده ، در کسوت هاي ديگر بتوانم دين خود به هواداران پرشور استقلال را با کسب جام هاي متعدد ، ادا نمايم.

در اين جا لازم مي دانم از کليه مديران، کارشناسان ، مربيان ، بازيکنان ، کادر پزشکي ، تدارکات ، پشتيباني تيم و نيز ارباب جرايد که در ادوار مختلف ، اسباب زحمت آنها را فراهم نمودم ، سپاسگزاري نمايم.

در پايان ، از هواداران متعصب و دوست داشتني استقلال که همواره در سرما و گرما مرا مورد حمايت و تشويق خويش قرار داده ، صميمانه قدرداني کرده و اميدوارم عذر "جدايي ناخواسته" سرباز خويش را پذيرا باشند.

بي گمان هيچگاه خود را از استقلال جدا ندانسته و الطاف ، حمايت ها و تشويق هاي هواداران پر شور و فهيم استقلال از خاطره ام پاک نخواهد شد و هر جا که باشم براي موفقيت آنها دعا خواهم کرد.

به اميد قهرماني استقلال در مسابقات داخلي و بين المللي و سرافرازي و تندرستي هواداران عزيز

انشاءا…


برادر کوچک شما

فرهاد مجيدي 


 

 



تاريخ : شنبه 8 مهر 1391 ا 18:3 نويسنده : مبینا ا

 هواداران تيم استقلال، از شرايط اين تيم رضايت ندارند و خواستار تغيير وضعيت هستند و در اين ميان آنها از ميان مهاجماني که در تيم حضور دارند، و نامشان باري حضور در تيم مطرح است تنها خواستار فرهاد مجيدي هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شرايط در تيم استقلال با وضعيت متفاوتي روبروست زيرا هواداران از امير قلعه نوعي دلخور هستند که با حضور فرهاد مجيدي مخالفت کرده است و اين موضوع عاملي است که هواداران تيم دراين مورد وارد عمل شدند و نامه ي را به باشگاه استقلال، ارسال کردند که مبني بر اعتراض به شرايط موجود است.

استقلالي ها معتقدند که فرهاد مجيدي بايد به تيم بازگردد و تيم همراه وي به مقام مناسبي در ليگ برسد.

گفتني است، عده اي از هواداران تيم استقلال معتقدند که شرايط بايد طور ديگري پيش برود زيرا حضور فرهاد مجيدي در اين تيم خواست هواداران تيم استقلال است و آنها اعلام کردند که در صورتي خواستار رسيدن استقلال به مقام مناسب هستند که اين تيم از حضور فرهاد مجيدي بهره ببرد و اين بازيکن در استقلال حضور داشته باشد و تيم را همراهي کند.

شايان ذکر است، نامه هواداران تيم استقلال به مدير عامل تيم رسيده است و فتح اله زاده اعلام کرده است که اين حرف وحديثها و مطرح شدن، خواسته برخي هواداران تنها عاملي است که استقلال وارد حاشيه شود و هواداران بايد به عقيده و نظر امير قلعه نوعي در تيم به عنوان نفر اول قادر فني استقلال احترام بگذارند.

گفتني است، هواداران تيم استقلال با برخورد و لحن نامه ي که ارسال کردند، مدير عامل تيم را دچار مشکل کردند و وي نگران وضعيت شده است.



تاريخ : چهار شنبه 5 مهر 1391 ا 21:17 نويسنده : مبینا ا

 دوستان معرفی میکنم خدمتتون :

خانم سمت چپ همسر آقا فرهاد و خانم زرد پوش به گفته ی بعضی دوستان خواهر زن آقا فرهاد هستن !!!!

 

فرزندان در آغوش مادر . . . 

 

اون خانمی که فلش داره ، همسر آقا فرهاده !!!!

پایین سمت چپ ، همسر میلاد میداوودی !!!

ردیف اول دومین عکس ، همسر خسرو حیدری !!!

 

 

 



تاريخ : دو شنبه 27 شهريور 1391 ا 17:11 نويسنده : مبینا ا

 سلام به دوستای گلم 

خوبید ؟ خوشید ؟ سلامتید ؟

دیدید ؟

دیدید تیممون چیکار کرد ؟

خیلی خوب بازی کردن ! نه ؟

مخصوصا سید مهدی رحمتی . . . عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود !!!

یه حسی بهم می گفت پنالتی رو میگیره . . . 

حالا اصلا اینا مهم نیست . . . مهم برد بود که بدست آوردیم !!!

تبریک میگم به همه ی استقلالیا 

راستی ببخشید که دیر به دیر آپ میکنم 

بای 



تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1391 ا 20:6 نويسنده : مبینا ا

 به گزارش باشگاه خبرنگاران ، در این مطلب سعی کرده ایم از دید عموم فوتبال دوستان 15 نفر از خوش تیپ ترین فوتبالیست های ایرانی را معرفی کنیم .

1- فرهاد مجیدی : او یکی از خوش تیپ ترین بازیکنان چند سال اخیر ایرن است . هر چند که می گویند بینی اش را عمل کرده اما به هر حال دلیل نمی شود که او را یکی از سه فوتبالیست خوش تیپ ایرانی ندانیم .

2- علیرضا نیکبخت واحدی : می گویند خوش تیپ ترین فوتبالیست حال حاضر ایران است که البته حاشیه های زیادی دارد و به خاطر همین حاشیه ها یک نیم فصل را از حضور در لیگ برتر منع شد .

3- فریدون زندی : در تیم کایزر سلاترن که بود به عنوان مانکن هم فعالیت می کرد . به نظر شما این مسئله نمی تواند دلیلی باشد بر خوش تیپی و خوش پوشی فریدون زندی ؟

4- جواد نکونام و مسعود شجاعی : به هر حال حضور در یکی از معتبرترین لیگ های فوتبال جهان باعث می شود تا جواد و مسعود تحت تاثیر خوش پوش های اروپایی و آمریکایی بیشتر از گذشته به تیپ خود برسند .

6- خسرو حیدری : پسر خوب استقلال بدون حاشیه کار می کند و کاری به کسی ندارد . خسرو حیدری بازیکن 

خوش قیافه ای است که اگر اهلش بود می توانست حتی منشوری نیز باشد . با این حال وی در لیست خوش تیپ ترین ورزشکاران است .

7- علی کریمی : شاید از لحتظ ظاهر ، چهره آنچنانی نداشته باشد اما ثروت جادوگر باعث شده که لباس های آراسته بپوشد و در لیست خوش تیپ ها قرار گیرد .

8-جواد کاظمیان : او هم خوش لباس است . به خصوص حالا که چند سالی است در لیگ امارات با یکی دو بازیکن هم بازی شده است .

9- امیر شاپورزاده : او نیز مانند زندی دو رگه است . شاپورزاده به واسطه ی حضور در آلمان ، در ایران بازیکن خوش تیپی دیده شده است .

10-11- میثاق معمارزاده و علیرضا حقیقی : هر دو دروازبان پرسپولیس جزو خوش تیپ های این تیم به حساب 

می آیند .

12- فرشید طالبی : مدافع بلند قامت ذوب آهن که از بااخلاق ترین فوتبالیست های ایران است در عین سادگی بسیار خوش تیپ است .

13- امیرحسین صادقی : مدافع استقلال هم در دسته خوش تیپ های فوتبال ایران قرار می گیرد با همان خصوصیات ظاهری .

14- هادی عقیلی : خصوصیات ظاهری عقیلی با آن موهای منحصر به فرد خودش ، چهره و تیپی جذاب از این بازیکن ساخته است .

15- حسین کاظمی : در چند سال گذشته سولاریوم انجام داد . او بسیار به تیپ خود می رسد ولی به زحمت در این لیست قرار می گیرد .

 



تاريخ : یک شنبه 19 شهريور 1391 ا 11:54 نويسنده : مبینا ا

 بعد از 10 روز اومدم یه عکسای جدید براتون بذارم !!!

خودم که کلی حال . . . 

امیدوارم شما هم خوشتون بیاد !!!


پلاک ماشینو دیدید ؟؟؟ جالب انگیزه !!!    

  

سردار تو فراموشی داری آقا فرهاد چه گناهی داره که باید از این چیزا بشنوه ؟؟؟

 

ببین به کجا رسیده که شکیرا هم از جریان خبر داره !!!!!!!!

مدل جدید کیبورد کامپیوتر !!! 

 

همون ضد حال 96000 نفری بازی با الغرافه !!!!!!!!

 

واقعا آیا میدانستید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خوب دیگه تموم شد !!!

اینم از عکسای متفرقه من !!!

امیدوارم خوشتون اومده باشه .



تاريخ : شنبه 18 شهريور 1391 ا 23:43 نويسنده : مبینا ا

 یه خبر تازه !

امیدوارم حقیقت داشته باشه !

اگه گفتید چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برید ادامه مطلب تا متوجه بشید !

نظرتونم بگید !



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 9 شهريور 1391 ا 1:0 نويسنده : مبینا ا

 خوب خبر دارم براتون !

خبری که اول خیلی ناراحتم کرد ولی به آیندش که فکر کردم خوشحال شدم !

شما چی فکر میکنید ؟؟؟

برید به ادامه مطلب تا بفهمید . . . 

راستی نظرتونو راجع به این خبر بگید !

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391 ا 1:16 نويسنده : مبینا ا

 خوب بچه ها ببخشید که اندازه عکس بیش از حد بزرگه . . . اگه کوچیک بود نوشته ها مشخص نمیشد !!!!!

منم تازه به این سوال توجه کردم . چون دربی خیلی هیجان انگیز بود زیاد دقت نکردم !!!!

واقعا این سوال منم هست !!!!

برید ادامه مطلب . . . 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391 ا 1:6 نويسنده : مبینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.