سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت:

ليست ما جا دارد و فرهاد مجيدي مي‌تواند براي استقلال بازي کند


 

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 22 آذر 1391 ا 20:28 نويسنده : مبینا ا

 

شکست خانگی استقلال برابر فولاد/قهرمان نیم‌فصل هفته آینده مشخص می‌شود 

 

 

در آخرین دیدار هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر استقلال صدرنشین برابر فولاد شکست خورد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) آخرین دیدار هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بین دو تیم استقلال و فولاد خوزستان برگزار شد که در نهایت تیم استقلال برابر فولاد خوزستان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. عبدالله کرمی (62)، آرش افشین (73) و مهرداد جماعتی (88) برای فولاد گلزنی کردند و جواد نکونام (65 پنالتی) و آرش بر هانی (75) دو گل تیم میزبان را وارد دروازه تیم خوزستانی کردند.

 

این نتیجه در شرایطی ثبت شد که تیم اهوازی موقعیت‌های بهتری برای باز کردن دروازه تیم استقلال داشت اما این فرصت‌ها بیشتر از سه بار به بار ننشست تا سومین شکست استقلال در هفته شانزدهم رقم بخورد.

 

استقلال با این شکست 31 امتیازی باقی ماند تا با توجه به پیروزی امروز سپاهان برابر داماش، تیم اصفهانی را در فاصله یک امتیازی خود ببیند. استقلال برای قهرمانی در نیم فصل به پیروزی در بازی هفته آینده برابر داماش گیلان در رشت نیاز دارد. این در حالی است که سپاهان نزدیک‌ترین تعقیب کننده استقلال در صدر هفته آینده مهمان آلومینیوم هرمزگان است.

 

 

 



تاريخ : چهار شنبه 8 آذر 1391 ا 19:53 نويسنده : مبینا ا

 فرهاد مجیدی ستاره سال گذشته استقلال که مشغول اموزش در کلاسهای مربیگری است در مصاحبه ای کوتاه با گل توافق برای برگزاری بازی خداحافظی در مسابقه استقلال - هانوفر را رد کرد.

 این چهره پرطرفدار فوتبال ایران که با انتشار اعلامیه ای از میادین فوتبال کناره گرفته درباره بازگشت احتمالی اش چنین توضیح می دهد:
آقای مجیدی مدتهاست از شما خبری نداریم کجا هستید؟
من در لندن هستم . مشغول کلاسهای مربیگری که اگر خدا بخواهد دور اول مدرک بی را روز یکشنبه آینده تمام می کنم.
امروز دوباره خبرخداحافظی شما منتشر شده است. خبر دارید؟
من این خبر را از شما می شنوم. 
آقای فتح الله زاده گفته اند شما در مسابقه استقلال - هانوفر خداحافظی خواهید کرد.



من آقای فتح الله زاده را از شبی در منزل آقای قلعه نویی بودیم ندیده ام و متاسفانه فرصتی هم نشده با هم حرف بزنیم چون هردو گرفتار بوده ایم.
پس فعلا زمان دقیقی برای خداحافظی مشخص نشده؟
من در آن دوره برای حفظ منافع استقلال و ایجاد نشدن حاشیه های بعدی اعلام خداحافظی کردم ولی اگر قرار باشد به میدان برگردم زمان خداحافظی را خودم مشخص می کنم . در واقع فعلا با توجه به درگیری در کلاسهای مربیگری هیچ تصمیمی برای آینده نگرفته ام.

 




تاريخ : چهار شنبه 8 آذر 1391 ا 15:41 نويسنده : مبینا ا

 

بحث بازگشت فرهاد مجيدي و حضور اين بازيکن در جمع آبي پوشان چندي است که مطرح شده اما مدير عامل استقلال از برگزاري ديدار دوستانه براي خداحافظي اين بازيکن خبر داد.

علي فتح‌الله زاده مدير عامل استقلال در خصوص اين اتفاق اظهار داشت: فرهاد مجيدي در کلاس هاي مربيگري حضور دارد و در صورتي که برنامه هاي او با بازي‌هاي استقلال تداخل پيدا نکند اين بازيکن در سه چهار بازي آخر فصل استقلال را همراهي خواهد کرد.با او در اين باره صحبت کردم و همه هماهنگي ها را انجام داده ام.

وي افزود: در اين باره با امير قلعه‌نويي هم صحبت کردم و موافقت او را هم گرفته ام اما در صورتي که مجيدي نتواند در بازي هاي آخر استقلال را همراهي کند بازي خداحافظي اين بازيکن بين استقلال و هانوفر آلمان برگزار خواهد شد.

مدير عامل استقلال اعلام زمان دقيق اين بازي را به آينده موکول کرد.



تاريخ : چهار شنبه 8 آذر 1391 ا 15:38 نويسنده : مبینا ا

 


پس از ماه ها تلاش شبانه روزي مسئولین باشگاه لنگ بالاخره فرودگاه شهید شهاب گلدان دوباره باز گشایی شد . . . :))

پرس پول ليس 2 گل رو در دقايق 4 و 14 خورد و گلش را در دقيقه 45 زد 

( همیشه پای یک 4 در میان است )

ترکی به کمک لنگ شتافت . . . ( يه اخراجي الكي و يه كارت زرد الكي و چند خطاي بي خودي به نفع لنگ 04 گرفت )

هوادارانِ لنگ حتي يه شعار هم ندادن كه خودشون ساخته باشن :))


پرس پول ليسِ قهرمان . . . تو ليگِ برتر بمان =))
 

 
 
 


تاريخ : دو شنبه 29 آبان 1391 ا 20:50 نويسنده : مبینا ا

قلعه نویی در مورد وضعيت فرهاد مجيدي گفت: برخي بازيکنان مانند علي کريمي، ابراهيم صادقي، سمبل يک باشگاه هستند. فرهاد مجيدي را هم من خودم خواستم که به استقلال بيايد که اگر توانست کمک کند و اگر نتوانست خداحافظي کند. منصوريان در زمان من خداحافظي کرد. من دنبال تسويه حساب و سرمايه‌سوزي نيستم اکنون که استقلال در صدر جدول است اين حرف را مي‌زنم اگر در رده پايين‌تر بود

يم اين حرف را نمي‌گفتم در استقلال به روي فرهاد مجيدي باز است و اگر مي‌خواهد بيايد و کمک کند. ما بايد براي مجموعه استقلال مربي‌سازي کنيم.منصوريان هست فرهاد مجيدي هم مي‌تواند باشد.

قلعه‌نو‌يي تصريح کرد: با فرهاد مجيدي اختلاف زياد داشتم اما در زمان بازيگريش محبت‌هاي زيادي به او کردم که در حق کمتر بازيکني اين محبت‌ها را انجام مي‌دهم او را از بهمن به استقلال آوردم در زمان برانکو از تيم ملي کنار گذاشته شد. او را دوباره به چرخه ملي آوردم. من خودم به فتح‌الله‌زاده در ابتداي فصل پيشنهاد دادم که مجيدي به استقلال بيايد او آن زمان در دبي بود اما يک روز قبل از پايان فصل نقل و انتقالات گفت بايد کاپيتان باشم اگر مجيدي مي‌آمد حتما کاپيتان بود ولي اينکه بازيکن شرط مي‌گذارد نظم کار به هم مي‌ريزد.
 
 
 
 


تاريخ : دو شنبه 29 آبان 1391 ا 20:45 نويسنده : مبینا ا

 امروز کنار یه دکه داشتم روزنامه ها رو نگاه میکردم ، چشم افتاد به تیتری که رو روزنامه خبر ورزشی بود !!!!!!!!!

"یه خبر خوب برای هواداران استقلال :

مجیدی برمی گردد با هماه شماره 7 "

وقتی اینو خوندم سریع روزنامه رو خریدم . . .

الانم که برای شما گذاشتم تو ادامه مطلب !



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 14 آبان 1391 ا 19:3 نويسنده : مبینا ا

 سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت که درباره داوری اظهار نظر نمی‌کند اما تیم داوری چهار پنج اشتباه فاحش در بازی با تراکتورسازی تبریز داشت.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره دیدار تیمش برابر تراکتورسازی اظهار کرد: به مردم آذربایجان ،‌بازیکنان و کادر فنی تراکتورسازی تبریک می‌گویم. آن بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول خیلی بد بازی کردیم و بازیکنان وظایف تاکتیکی خود را به خوبی انجام ندادند. نیمه دوم با تغییر سیستم و نفراتی که داشتیم تا حدودی بهتر شدیم و توانستیم ایجاد موقعیت کنیم. اما به هر حال ما شکست خوردیم.
 
وی درباره اینکه آیا غیبت او در این دیدار تاثیرگذار بود یا خیر گفت: همکاران من زحمت خودشان را کشیدند و تا جایی که می‌توانستند کار کردند.
 
امیر قلعه‌نویی درباره داوری این دیدار و اینکه سال گذشته که سرمربی تراکتورسازی بود هم باز داوری علیه او بود، گفت: بین دو نیمکت 30 متر فاصله وجود دارد اما در همین فاصله سوالات زیادی است. خودم هم نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاد. البته می‌دانم ولی اگر این مسائل را باز نکنم بهتر است. مسائل زیادی در این فوتبال وجود دارد که در فاصله این دو نیمکت 100 سوال است که من نمی‌خواهم به آن‌ها اشاره کنم . بعد از فوت مادرم حوصله صحبت کردن درباره این مسائل را ندارم.
 
سرمربی استقلال درباره غیبت جانواریو و توزی گفت: آن‌ها بازیکنان حرفه‌ای هستند و اگر سر موقع قراردادشان پرداخت نشود، این گونه عمل می‌کنند. تاکنون که جانواریو نیامده است اما از دیروز که کمی حالم بهتر شده است و می‌توانم صحبت کنم، تلاش می‌کنم تا قبل از بازی برابر نفت او را به تیم برگردانم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا به بازگشت این دو بازیکن امیدی است یا خیر؟ گفت: امیدتان به خدا باشد.
 
قلعه‌نویی درباره تعطیلات لیگ و تاثیر آن بر کار استقلال گفت: این بار هم تیم ما سه قسمت شد. عده‌ای به تیم ملی رفتند. عده‌ای مرخصی رفتند و نیامدند و سایر بازیکنان با ما تمرین کردند. ما چندین هفته تلاش کردیم تا به شرایط خوبی که برابر صبا داشتیم رسیدیم ولی در عرض چندروز همه زحمات ما از بین رفت. باز باید چند هفته دیگر بگذرد تا به شرایط ایده‌آل‌مان برگردیم. این هم از شانس ماست.
 
قلعه‌نویی درباره اظهار نظر دایی و رویانیان علیه یکدیگر گفت: من شرایط خواندن صحبت‌های آن ها را نداشتم و نمی‌دانم چه مطالبی رد و بدل شد ولی باید قبول کنیم که دایی و رویانیان از بزرگان مملکت ما هستند. دایی اسطوره و سرمایه مملکت ماست و کسی است که اگر از او خیلی خوب حمایت شود می‌تواند رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا شود. رویانیان فردی است که در هر جایی بوده در امر مدیریت کارهای بزرگی کرده است و در اقتصاد پرسپولیس هم تحول ایجاد کرده است.
 
وی درباره داوری بازی استقلال و تراکتورسازی گفت: اجازه بدهید که به مسئله داوری ورود نکنم ولی درباره مظفری‌زاده قلبا دوست دارم که او را در جام جهانی ببینم اما فکر می کنم چهار پنج مورد اشتباه فاحش در این بازی وجود داشت و گل دوم تراکتورسازی صددرصد آفساید بود که البته این مورد به مظفری‌زاده مربوط نمی‌شود و درباره سایر صحنه‌ها اظهار نظر نمی‌کنم و ترجیح می‌دهم کارشناسان داوری درباره آن اظهار نظر کنند.
 
قلعه‌نویی درباره جدایی میداودی از استقلال گفت: به دلیل اینکه سوال شما مربوط به نیم فصل است بگذارید در آن زمان پاسخ دهم اما باید بگویم که یقینا در نیم فصل تغییراتی خواهیم داشت. البته من چیزی درباره جدایی میداودی نشنیده‌ام ولی اگر چنین مسئله‌ای وجود داشت مطمئن باشید نمی‌گذاشتم او تمرین کند. همه ما باید به عنوان سرباز خدمت کنیم و هیچ منتی هم برای کار خود نباید داشته باشیم چون برای آن پول می‌گیریم. درست است که گرفتن این پول دیر شده است اما بالاخره بازیکنان پول‌های خود را می‌گیرند.
 
سرمربی استقلال درباره عملکرد خوب نکونام در تیم ملی و انتقادهایی که علیه او می‌شد گفت: در زمانی که به او انتقاد می‌شد به من سخت نگذشت زیرا مسائلی را می‌دیدم. یک روز مقابل خبرنگارانی که در تمرین حضور پیدا می‌کنند آمار بازیکنان را به آن‌ها نشان دادم. وقتی که چیزی که با چشمم می‌بینم با آمارهایی که داریم هماهنگ است، می‌گویم جواد جزو خوب‌های ما بوده است. فکر می‌کنم عده‌ای دوست داشتند که جواد را از شرایط آرمانی خود دور کنند. خوشحالم که با برد برابر کره جنوبی فوتبال ما حیات دوباره گرفت و این مسئله توسط فردی از جنس استقلال و به نام نکونام صورت گرفت. جواد نکونام به غیر از بازی برابر سایپا همیشه جزو خوب‌های ما بوده است.
 
او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مجیدی به استقلال برمی‌گردد یا خیر و اینکه آیا به کادر فنی اضافه می‌شود یا به عنوان بازیکن گفت: هر کسی که حتی 7 روز هم برای استقلال زحمت کشیده باشد عزیز است. مجیدی هم جزو سرمایه‌های استقلال است و خودم هم به فتح‌الله‌زاده پیشنهاد دادم که او را برگردانید که اگر توانست با ما کار کند وگرنه برای او بازی خداحافظی بگذاریم. از طرفی باید به حرف‌های مردم هم احترام بگذاریم تا جایی که به چارچوب تیم لطمه نزند. برای این سوال باید تا نیم فصل صبر کنید و آن زمان تصمیم‌گیری می‌کنیم.
 


تاريخ : جمعه 5 آبان 1391 ا 20:16 نويسنده : مبینا ا

 این نوشته از زبان یک خبرنگار پرسپولیسی نوشته شده !!!

 

فرهاد مجیدی از زبان یک پرسپولیسی :

خيلي دوست داشتم وقتي روي سكو تيفوسي هاي پرسپوليس به جاي بد و بيراه گفتن به فرهاد مجيدي ، داد ميزدم " آهاي فرهاد مجيدي " اما فرهاد يك بار آن هم زماني كه تازه ستاره شده بود با استقلالي شدنش در دقيقه 90 و دور زدن پرسپوليس داغ به دلمان گذاشته بود ، بعد ها هم با گل هايي كه روانه دروازه مان كرد و اين آخر سري هم با نشان دادن عدد 4 در بازي با الغرافه.

اما او چه ما مي خواستيم و چه نمي خواستيم ، ستاره تمام نشدني اين سال هاي فوتبال ايران بود.. ستاره اي كه هيچ وقت تيم ملي قدرش را ندانست. عدم حضورش در تيم ملي براي من بشخصه خيلي سخت بود ، چون اينجا تنها جايي بود كه مي توانستم درو از رنگ ها و با توجيه بازي ملي و اين طور حرف ها بروم استاديوم و داد بزنم " آهاي فرهاد مجيدي " حسرتي كه در همه اين سال ها بلاژ ، برانكو ، امير قلعه نويي ، علي دايي ، افشين قطبي و.. بر دلم گذاشتند.همه كساني كه خودشان با دست خودشان تيمشان رااز داشتن ستاره اي بلامنازع محروم كردند ، تا خيلي ها كه حتي ناخن فرهاد هم نمي شدند در تيم ملي فيكس بازي كنند.

حالا مجيدي از فوتبال خداحافظي كرد ، آن هم در روزگاري كه سكو هاي آبي را به تسخير خود در آورده ، او كه به راحتي مي توانست يك فصل ديگر راهم براي تيم محبوبش بازي كند ، خداحافظي در اوج را به حضور نصفه و نيمه اش در كنار قلعه نويي ترجيح داد تا خاطره حماسه سازي هايش براي همه آبي ها جاودانه شود . 

او براي ما قرمز هاي تيفوسي اما بازيكن منفوري بود ، بازيكني كه ميخواستيم همه دق و دلي هايمان را سر او بريزيم ، ولي با همه اين نفرت انگار همه ما تيفوسي ها يك جوري دوستش هم داشتيم ، سرش فرياد ميكشيديم و بد و بيراه نثارش ميكرديم ، نه بخاطر اين كه به تيم محبوبمان گل زده بود..نه ، ماجرا پيچيده تر از اين حرفا بود . ما به او بد وبيراه ميگفتيم چون ته دلمان به همه استقلالي ها حسوديمان ميشد كه در نوك پيشاني خط حمله شان بازيكني دارند به نام " فرهاد مجيدي " ، همان پستي كه سال هاست در پرسپوليس محبوبمان در اختيار تعدادي بازيكن بي ريشه و بي كيفيت افتاده. ما به فرهاد حسودي مان مي شد ،چون هيچ زماني حتي در دوراني كه در اوج بود و امير قلعه نويي او را روي نيمكت پيچ و مهره كرد ، آرامش تيم را بهم نريخت. فرهاد اسطوره آبي هاست ;  چه خوب طي سال هاي اخير كه پاي او به گل زدن به پرسپوليس باز شده بود ، با گل هاي او به آبي ها باختيم...

 

وحید سعیدی - همشهري جوان

من با تمام وجود ميگم :

  آهاي فرهاد مجيدي 

 



تاريخ : شنبه 22 مهر 1391 ا 18:10 نويسنده : مبینا ا

 

 فرهاد مجیدی بعد از دیدار با قلعه نویی و تسلیت گفتن درگذشت مادرش ، تهران را به مقصد لندن ترک کرد. سایت گل که دیروز از احتمال بازگشت مجیدی به استقلال بعد از ملاقات با قلعه نویی خبر داده بود ، نوشت مجیدی به لندن رفته است. مجیدی از 4 ماه قبل برای حضور در دوره پیشرفته مربیگری در لیدز ثبت نام کرده بود و حالا بعد از وداع با فوتبال راهی این دوره نسبتا طولانی شده تا در بازگشت به ایران بتواند مربیگری را شروع کند. مجیدی سفرش را بعد از اتفاقات اخیری که در زندگی قلعه نویی افتاد ، پیش انداخت و نماند تا به برنامه 90 برود. او پیش از این قصد داشت در هفته پیش رو به برنامه عادل فردوسی پور برود اما بعد از آشتی کنان با قلعه نویی ، تصمیم گرفت تا برود و دورانی جدید را تجربه کند. او در صورت طی مدارج مربیگری ، یکی از کاندیداهای اصلی نیمکت اصلی استقلال در دو سال آینده می شود.



تاريخ : چهار شنبه 19 مهر 1391 ا 14:50 نويسنده : مبینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.